lap tetejére
Tartalomhoz ugrás
Felhőkép
A VIDEÓKÉRT KATTINTÁS !
KÉPVISELŐ-TESTÜLET


Mobilizált Ügyfélszolgálat
(Kormányablak Busz).




Kormányablak buszok segítik a még hatékonyabb és gyorsabb ügyintézést

Az elmúlt években olyan közigazgatást építettünk, amely élvezi az emberek bizalmát, segíti a magyar állampolgárok és a vállalkozások boldogulását.  Célunk, hogy a magyar emberek számára az ügyintézés ideje, az arra fordított energia és anyagi terhei csökkenjenek, ezáltal javuljon életminőségük. Ezt szolgálta a kormányablakok kialakítása és ezt a célt szolgálja a kormányablak buszok üzembe helyezése is – mondta Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár a hatodik Kormányablak Busz átadásán.        

Budapesten harminc, Magyarországon pedig összesen 294 kormányablak  működik, ahol az emberek számára kényelmes, gyors és hatékony  ügyintézésre nyílik lehetőség. Budapesten minden kerületben működik  legalább egy kormányablak, a kisebb településeken élők számára azonban  nagy segítséget jelentenek az új mobil kormányablakok. Az újítás  segítségével ugyanis akár a községekben, falvakban élők számára is a  lakóhelyük közvetlen közelében válik elérhetővé az állammal kapcsolatos  ügyintézés.

Tuzson Bence a vas megyei Jánosházán helyezte üzembe a hatodik  kormányablak-feladatok ellátására kialakított Mobilizált  Ügyfélszolgálatot (Kormányablak Buszt). Az átadón az államtitkár a  Kormányablak Buszokkal kapcsolatosan hangsúlyozta: "Végig kellett  gondolni, hogy ez a jó minőségű szolgáltatás, hogyan tud mindenhova  eljutni. Így született meg a döntés, hogy Magyarországon tíz  Kormányablak Busz lesz."

A mobilizált ügyfélszolgálati irodában az ügyfelek több mint 2500 féle  ügykört kezdeményezhetnek, illetve kaphatnak tájékoztatást az eljárás  menetéről. Többek között személyazonosító igazolvánnyal,  lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos  ügyintézésre, ügyfélkapu regisztrációra is van lehetőségük az  ügyfeleknek Az állampolgárok rugalmasabban szervezhetik az  ügyintézésüket, hiszen lakóhelyük valamint munkahelyük között, útközben  is könnyen elérhetőek a kormányablak szolgáltatások. A buszban 1 db  okmányos és 1 db kormányablak munkaállomás került kialakításra teljes  informatikai hálózattal együtt. A kiépített rendszer magában foglal egy  beépített fényképezőt, valamint nyomtatót és szkennert is. A teljes  mobil ügyfélszolgálat klimatizált, továbbá szünetmentes tápegységről,  aggregátorról üzemeltethető azokon a helyszíneken, ahol nincs villamos  hálózati csatlakozási lehetőség. A Mobilizált Ügyfélszolgálat  akadálymentesített, mozgássérült ügyfelek fogadására is alkalmas.

Magyarország Kormánya 2011. január 1-től kezdte meg az országos  kormányablak-rendszer kiépítését, majd – mind számában, mind funkcióiban  történő – folyamatos bővítését. A Mobilizált Ügyfélszolgálat  létrehozásával lehetőség nyílik a helyben történő ügyintézésre a  kormányablakkal nem rendelkező, illetve a közlekedési infrastruktúra  szempontjából hátrányban lévő településeken élő állampolgárok számára  is, ezzel az ügyfelek hatékony kiszolgálását akadályozó térbeli korlátok  áthidalhatóvá válnak.

A Mobilizált Ügyfélszolgálat segítségével a kormányablakos ügyintézés  közelebb kerül az állampolgárokhoz, elősegítve a célt, hogy magas  színvonalon, hatékonyan és gyorsan intézhessék ügyeiket. Ezáltal a  részben hazai, részben európai uniós források felhasználásával  kialakított, közösségi térként is funkcionáló kormányablakok mellett  kórházaknál, különböző céges és állami rendezvényeken, fesztiválokon a  Mobilizált Ügyfélszolgálatokon (kormányablak buszokban) is intézhetik  ügyeiket az állampolgárok.







                                                                                                                  
 





A képek forrása a web.

     - Csősz Község Honlapja 2024.-                                                                                -  Adatkezelési tájékoztó -                                                                             -Csőszi Média Központ- by hujberferi
  
 
 
 
 
Vissza a tartalomhoz